O čem sanja naročnik? ~ Projektni blog |

ponedeljek, 19. januar 2009

O čem sanja naročnik?

Napake v definiciji obsega projekta so za končni produkt usodne in povzročajo največje stroške popravil.

Kar na koncu boli je tudi, da naročnik projekta ne bo prevzel in plačal. Za naknadno modifikacijo izdelka pa bi bi potreben nov projekt (dodaten budget in čas) - je pa vprašanje, ali bo naročnik ponovno najel nas. Vprašajmo se tudi, ali smo s tem naredili nepopravljivo škodo za naročnika? Glej sliko - drevo je požagano; v praksi pa je naročnik zamudil čas za lansiranje izdelka na trg, prilagoditev poslovanja zakonskim zahtevam in podobno.




Tudi ti delaš na projektih? Imaš podobne izkušnje? Pridruži se nam:

Preverite tudi ProjektnoVodenje.com - Zemljevid projektnega vodenja, ki širši poslovodni sferi poenostavlja razumevanje pojma in pomembnosti "projektnega vodenja" za uspeh poslovanja podjetij in ne-tržnih organizacij.

Projektni blog je avtorsko delo.

Uporaba in vsako razmnoževanje (razen kratkih citatov z navedbo vira in avtorja) je brez izrecnega dovoljenja avtorja prepovedano.