- Dobra priprava je pol bitke. Koliko je za nas pomembna faza "postavljanja koncepta" projektnih rezultatov? Koliko truda namenimo pripravi projektnega plana? Še preden položimo prvo opeko.
- Lenuh začne delati proti koncu dneva. Odlašati do zadnje minute in potem ljudem nujno naročiti naj pridejo delati še v soboto in nedeljo ponavadi ne obrodi kvalitetnih in pravočasnih rezultatov.
- Slab namen potrebuje veliko besed. Nemci naj bi s tem pregovorom zaznali, da s sporočilom "v več besedah" nekaj ni v redu. Argumenti pa lahko govorijo sami zase.
- Spremeniti in izboljšati sta dve različni stvari. Odgovor: kontrolirano obvladovanje sprememb (change management). Ali sprejeti vsako zahtevo za spremembo projekta, ali sprejeti samo tiste, ki bodo projektu koristile in bodo povzročile znosne posledice na ostale projektne deležnike.
- Bog daje orehe, a jih ne stre. Tipičen pregovor, ki opozarja na moč vplivanja na lastno usodo - in na usodo poslovnih rezultatov.
- Mačka z rokavicami ne ujame nobene miši. Koliko (projektnih) vodij poznate, ki ne vedo natančno, kaj se ZDAJ (v tem trenutku) dogaja s projektom? Projekta se ne vodi z daljinskim upravljalcem. In ne v "avtopilot" načinu.
- Prepričljivost ni dokaz. Že pregovorno se med prodajo in izvedbo krešejo iskre. Bistvo prodaje je velikokrat "KAKO povem" in ne "KAJ povem", medtem ko od izvedbe štejejo le realni rezultati. Rezultati, s katerimi si končni uporabnik lahko pomaga, ali pa jih pomakne vzdolž mize v koš - lepim besedam navkljub.
Se je koga dotaknilo?